כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
לקט רכילות מן התיקשורת על: אודי אנג'ל. יולי עופר ורותי. דני ברנר והבת שירלי. עפרה שטראוס ועדי קייזמן. מיכל ינאי. מרי דותן מול עוזי חיטמן ז"ל. יעל אבוקסיס ורוני דואק. אורלי באומן.

לקט רכילות מן התיקשורת על: אודי אנג'ל. יולי עופר ורותי. דני ברנר והבת שירלי. עפרה שטראוס ועדי קייזמן. מיכל ינאי. מרי דותן מול עוזי חיטמן ז"ל. יעל אבוקסיס ורוני דואק. אורלי באומן.
תאריך הכתבה: 12/12/2004



ליקטה פנינה סלע:

ביום שישי האחרון התקיימה באילת אליפות ישראל בטריאתלון, נחום שרפמן משופינג.קום השתתף בפעם הראשונה בחייו בתחרות זו וזכה לתוצאה מדהימה, אודי אנג'ל ייצג את האחים עופר בתוצאה נאה, והיה הספונסר הגדול של הארוע.
(שליחות כלכלית מוסף כלכלה, ידיעות אחרונות)

פרנסואה סלומון, מנכ"ל קלאב-מד אירופה, וסדריק גובייה, מנהל המכירות של הרשת, הגיעו בסוף השבוע לאילת כדי לחנוך את הסניף החדש בעיר. השניים לא התביישו והראו ל"מקומיים" ביניהם יולי עופר, דוד פתאל וזאב דהאן, איך רוקדים את ה"אגאדו". (שם)

בפתיחת מלון קלאב מד באילת הופיע יולי עופר לערב הפתיחה כשהוא ורעייתו רותי חבושים בגלבייה תואמת. (שם)

דני ברנר רתם את בתו שירלי, ואת בעלה, ברוס רובינשטיין, לערב הצדעה שערכה עמותת "יד ביד" לקהילה היהודית בלוס אנג'לס. ברנר נמצאת בחודש השישי להריונה ומצפה לבת. (שם)

עפרה שטראוס ועדי קייזמן הבינו שכדאי להם כבר לסגור. ועדיף בשקט. במשרדו של רני רהב, הדובר האישי של שטראוס עוד לא קיבלו שום הזמנה. ממש בשקט. קייזמן: "אני לא מגיב בנושאים אישיים". (אריק מילמן, שליחות קטלנית, 7 ימים, ידיעות אחרונות)

לילות לא שקטים עוברים על מיכלי ינאי, בעיקר בגלל העובדה שכל מיני נשמות טובות מספרות לה שעופר, בעלה הטרי, מתנהל עם מישהי אחרת שאפילו עשתה אליו קפיצה קטנה לחו"ל, ומיכל ינאי מסננת את ליאורה כבר בשלב שירות ניהול שיחות אישי. מעניין למה. (ליאורה, מעריב סופשבוע, מעריב)

הסוס של סופי צדקה מת. סופי. (שם)

מרי דותן, שבזמנו לא קראו רחוב על שם בעלה ברמת השרון, תפסה עצבים כששמעה שדווקא על שמו של עוזי חיטמן כן קוראים רחוב ברמת-גן. פנתה דותן לוועדה הממונה כדי שתכניס קצת סדר בבלגן. (שם)

יעל אבקסיס מסודרת. החבר רוני דואק דאג מבעוד מועד לאם הרך שטרם נולד, ותמורת "סכום סמלי" שיכנע את בעלי הווילה החדשה שנבנתה בסמוך לחווילתו ברישפון לפנותה לטובת ההריונית. אבקסיס, אהובי בנה לי בית? ממשרד אביב גלעדי נמסר: "אין תגובה". (ציפורה, העיר, הוצאת שוקן)

יו הפנר אחד הציע לאורלי באומן 32 אלף ירוקים כדי להציץ לה בפלייבוי. מצד אחד היא לא הסכימה, מצד שני כש "הסיירת" רצתה להתמקח איתה היא גילתה שהיא בכלל בלונדון עם שי גרינברג, אחד שמעצב שיער ומשלם לה פחות מזה. (הסיירת, זמן תל-אביב, הוצאת מעריב)


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי