כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
רכילות מן התיקשורת על: עשירי ישראל תורמים בגאלה של שיקגו. מיכל זוארץ. יואב גרוס. לינוי רייך. דליה שימקו. סנדרה רינגלר. לילה מלקוס. סיגל פפושדו. ג'קי סרוב מתחתן.

רכילות מן התיקשורת על: עשירי ישראל תורמים בגאלה של שיקגו. מיכל זוארץ. יואב גרוס. לינוי רייך. דליה שימקו. סנדרה רינגלר. לילה מלקוס. סיגל פפושדו. ג'קי סרוב מתחתן.
תאריך הכתבה: 03/12/2004



פנינה סלע ליקטה רכילות מן התיקשורת הכתובה:

המשכן לאמנויות הבמה בתל-אביב התמלא ביום חמישי האחרון באנשים שהפרוטה (וקצת יותר) מצויה בכיסם. הסיבה: הצגת גאלה חגיגית של המחזמר שיקגו, שכל הכנסותיו נתרמו למען המרכז למידע רפואי.צפו ושילמו: עידן ויפעת עופר עם בת-דודו ליאורה עופר, יעקב שחר, יגאל ארנון, גד סומך, נוחי דנקנר, שלמה נחמה, יאיר המבורגר, מיכאל ורויטל שטראוס, איזי שרצקי, יוסי מימן וסמי סגול. (שליחות כלכלית, כלכלה, ידיעות אחרונות)

מיכל זוארץ, טאלנט ירקות, הזדכתה באפםנאות של ערוץ 1 על יוסי משולם, אבל הסכימה השבוע לחתום עליו מחדש לאחר שקיבל את כל תנאיה. (אריק מילמן, שליחות קטלנית, 7 ימים, ידיעות אחרונות)

יואב גרוס ושירלי שוורצברג- שעמדו להתחתן ופירקו ואז חזרו ואז הפריטו ואז שוב מיזגו לפני כחודש- התנתקו זה מזו שוב. הפעם זה סופי. (שם)

לינוי רייך מקלטרת טייס אחד, שהוא גם נכדו של היועץ המשפטי לשעבר יוסף חריש. (שם)

דליה שימקו (42) ובן זוגה הוולשי דיוויד ג'ונס מיצו. עכשיו יש איזה אלכס אחד בן 32. דליה, תרצי להוסיף משהו? שימקו! "לא, זה מספיק". (ליאורה, מעריב סופשבוע, מעריב)

סנדרה רינגלר ויניב והבה, כדורגלן בבני יהודה, עושים סטיילינג ביחד. (שם)

הזמרת לילה מלקוס בהריון. מלקוס: "אם הייתי רוצה לנגיד מי האבא, אז גם הייתי שולחת תמונות שלו". (שם)

סיגל פפושדו חושבת ברצינות למסד רומן זעיר ולהפוך אותו לבורגני עם ארז סלע, בן ה-22, שקטן ממנה בקצת יותר מעשור. (שם)

ד"ר ג'קי סרוב, מבכירי בית החולים איכילוב, המוכר כ"הרופא של הסלבס", חגג יומולדת 50 וחצי עיר באה להגיד מז"ט, אלא שרק קומץ מועט ידע שסרוב מתכנן הפתעה: שחגיגת היומולדת תהפוך לחתונתו עם חברתו מזה למעלה משנתיים, לוריין בס. גם הכלה הופתעה כשלפתע מנחה המסיבה, דידי הררי, הכריז על טקס הנישואים הספונטני, תוך דקות הועמדה חופה, הוזנק רב (זרקין) ונחתמה הכתובה והכל כדת משה וישראל. היו: רוני בראון, חיים סלוצקי, דן ומירי שילון, דודו טופז, עינת ארליך, אורנה בנאי, מיכל ינאי (שהגיעה בלי עופר) ועוד. עלו לשיר בתורו: נינט, מאיה בוסקילה, ריטה ורמי, אביב גפן, פבלו רוזנברג, שלומי שבת ורון שובל. (רון גרנות, סתם, עיתון תל-אביב, ידיעות אחרונות)

מאיה בוסקילה והצמוד המוכחש זאביק חיימוביץ' שהוא גם בן 21 וגם כדורגלן (תחליטו אתם מה יותר גרוע), הפגינו זוגיות בבק סטייג' של איזה מופע התרמה בערוץ האגרה.זה מצדיק שיחת בירור עם ההורים. רוברטו? "אין תגובה". (הסיירת, זמן תל-אביב, הוצאת מעריב)


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי