כתבה זו נמצאה בארכיון נוצץ  |  לעמוד הראשי של נוצץ לחץ כאן
 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון
ענת עוז חוגגת לשמואל חרל"פ יומהולדת. שלום פישר. רוני סביר. רוני דואק והבטן של יעל אבוקסיס. פיני גרשון. אלי פפושדו ואורלי באומן. נוני מוזס וג'קלין ליטנשטיין. גילה גמליאל. סמי דדון. גיל ריבה. רות גונזלס ועוד.

ענת עוז חוגגת לשמואל חרל"פ יומהולדת. שלום פישר. רוני סביר. רוני דואק והבטן של יעל אבוקסיס. פיני גרשון. אלי פפושדו ואורלי באומן. נוני מוזס וג'קלין ליטנשטיין. גילה גמליאל. סמי דדון. גיל ריבה. רות גונזלס ועוד.
תאריך הכתבה: 26/11/2004



פנינה סלע ליקטה רכילת מן התיקשורת:

שמואל (אולי) חרל"פ, מבעלי קבוצת כלמוביל, יבואנית מרצדס, מיצובישי ויונדאי, חגג במשרדי בחברה בראש העין יום הולדת 60. כ-300 איש נהנו מקייטרינג של פוד-ארט ולהקת מתופפים, והיי-לייט: סרט על חייו של חרל"פ שהכינה חברתו לחיים, ענת עוז, שכלל תמונות מתוך מרתון ניו-יורק האחרון, בו השתתף חרל"פ. התרשמו: חיים ויוספה יבין, דורי וליסה דנקנר, אבי פישר, שלום זיידלר, מנטה עצמון, אודי פרידן ורמי שלמור. (שליחות כלכלית, כלכלה, ידיעות אחרונות)

בסימן טוב ומזל טוב השיא אתמול שלום (שולם) פישר, מבעלי רבוע כחול, את בנו יצחק באולמי "כתר הרימון" בבני ברק. את החופה ערך הרב מערלוי, ובקהל נכחו כל השותפים ברשת- מסוכסכים או לא. מתיו ברונפמן הגיע במיוחד מניו-יורק, וגם דודי ויסמן (שיחסיו עם פישר וברונפמן לא היו לאחרונה ירח דבש), התייצב. (שם)

איש העסקים רוני סביר חגג השבוע יום הולדת במועדון זאפה בתל-אביב. סביר עלה לשיר יחד עם תזמורת הג'אז שהופיעה במקום, ואף ביצע דואט עם אשתו הילית. באו לברך: שמואל פרנקל, משה טרי, שמואל חרל"פ, יוסי עוזרד, צוקי גלאי ומשה ראובני. (שם)

במסגרת ציונות 2000, הפרויקט של רוני דואק, שהוא הפרויקט של יעל אבקסיס, הולך ונדמה שיש שם פרויקט משותף. ליאורה מפוקסת על הבטן של יעל אבקסיס כבר הרבה זמן, ליאורה התריעה, ועל כל פנים מאחלת מזל טוב, בחוץ ובפנים. (ליאורה, מעריב סופשבוע, מעריב)

פיני גרשון, מאמן, ורוית כנפי, קוסמטיקאית ומורטת גבות מאשדוד, נפרדו אחרי שנה, ליאורה נזכרת בערגה בציטוט הביתי ומחמם הלב, כשכנפי התבקשה להגדיר את הקשר העמוק ביניהם: "אני מחממת לו את הבורקסים ומספרת לו על הגבות שעשיתי במהלך היום". אז כנפי, מה יקרה עכשיו לבורקסים? כנפי: "אני חייבת לענות לך?" (שם)

אומרים שאלי פפושדו והקולבית אורלי באומן בקשר כזה של ברגוע, כלומר הרבה שואו אוף. והם אפילו נראו פעמיים. פעם ברפאל ופעם בעוד משהו. (שם)

בשישי בצהרים אומרים איי דו הבת של נוני (מוזס) והבן של ג'קלין (ליכטנשטין). מי שתדפוק כניסה אופנתית היישר לחופה בבית האקס היא מיכל מוזס, גרושת נוני ואם הכלה. רק בשמחות. (שם)

חברת הכנסת גילה גמליאל ואיש העסקים שלצדה אמיר תורג'מן עברו השבוע להתגורר יחד בשכונת ניות בירושלים. טוב נו, את ההורים היא כבר פגשה. (אריק מילמן, שליחות קטלנית,7 ימים, ידיעות אחרונות)

לידיעת הקוראת רות גונזלס: הכחשות לא יעזרו, אסף דותן רעב. (שם)

סמי דדון, אקס מירי בוהדנה ותמיד מאוהב בעצמו, הפגין זוגיות דביקה מדי עם קטיה דרבקין, שכבר הוכיחה מזמן שבחורים אצלה זה לא פרויקט גדול. מה לא עושים היום בשביל רבע אייטם? (הסיירת, זמן תל-אביב, מעריב)

בברנז'ה מרננים שגיל ריבה התנתק מ "מעריב", ולא בקול דממה דקה. ביום שני ובשלישי בנה ריבה חומת מגן בינו לבין הרשת הסלולרית ולא ענה לקריאתנו, אמנון דנקנר, הכצקתה? טריקה. (ציפורה, העיר, הוצאת שוקן)

שוקי זיקרי עושה נעים לבת-שבע יפהפיה בלונדית בת 27 שלומדת קבלה, שאותה "קיבל" בבונוס במפגש הרוחני עם מדונה. (שם)


 כתבה הבאה  | כתבה הקודמת  | חזרה לארכיון   | חזרה לעמוד הראשי