שרי גבעתי ושי כהנא נבחרו להוביל את קמפיין חורף 2009/10 של רשת רנואר, זו הפעם השנייה.
הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית שרי גבעתי והדוגמן הזוכה במיליון שי כהנא, נבחרו להמשיך כפרזנטורים של רשת האופנה רנואר לעונה נוספת, השניים יקבלו 50,000 אלף דולר, כל אחד.
לדברי אריה שיבר מנהל השיווק של רנואר: " גבעתי וכהנא, מייצגים את המודל האולטימטיבי של נשים וגברים צעירים, יפים, עדכניים וטרדניים. כאשר ערכים אלו, עולים בקנה אחד עם מיצוב , ערכי ואופי המותג".
עוד מוסיף שיבר כי: " אין ספק כי לפרזנטורים שלנו חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין האחרון. הבחירה החוזרת בהם, נעשתה לאחר בדיקות שוק וקבוצות מיקוד שערכה הרשת בקיץ האחרון בקרב קהלי היעד , מהם עלה כי בשל ההתאמה שלהם לערכי המותג, יותר נשים וגברים מזדהים עמו"
שרי גבעתי (27) ,תגיע במיוחד מאל אי הרחוקה , לרגל צילומי הקטלוג שייערכו בימים הקרובים בארץ. גבעתי, דגמנה והשתתפה בקמפיינים מובילים לחברות אופנה בארץ. במקביל לעולם הדוגמנות , היא משחקת בסרטים ותוכניות טלוויזיה הוליוודיות , מתפקדת כסולנית להקת "" המצליחה ופתחה תערוכת ציורים משלה..
בן זוגה לקמפיין ,שי כהנא (32), זכה השנה להכרה נוספת , בתור הזוכה הראשון התוכנית הטלוויזיה "המרוץ למיליון" , בנוסף הוא דגמן בעבר לקמפיינים נחשבים ביניהם של המשביר לצרכן, בנק הפועלים, פלאפון ועוד. נוסף להיותו דוגמן , כהנא הוא איש עסקים מצליח העוסק בתחום הנדל"ן והמסעדנות.