במסגרת קמפיין הפרסום במדיה החברתית פייסבוק של חברת בגדי הים פלפל זכו בנות הוילה להצטלם לקליפ החדש של סאבלימינל.
קמפיין הפרסום של פלפל הנקרא פלפל VIP בוצע ע"י רבי אינטראקטיב בראשותו של גיל רבי יחד עם חברת הניו-מדיה @ZE כאשר במסגרת הקמפיין לוהקו נערות בגילאי 16-20, מובילות דעת קהל שהוזמנו לבלות בוילה מפוארת שתוכננה עבור הקמפיין, כל ההתרחשויות בוילה תועדכו בעמוד הפייסבוק של פלפל וקהל הגולשים הרב בעמוד הכריע על הזוכה בפלפל VIP ע"י שידור וידיאו בעמוד הפייסבוק וההכרות עם המתמודדות.
סאבלימינל לא נשאר אדיש לקמפיין המיוחד של פלפל והגיע יחד עם VOID לצלם את הקליפ ללהיט "אינטרנשיונל" ובכך זכו נערות פלפל אף להשתתף בקליפ.
בימים האחרונים קמפיין הפרסום פייסבוק של פלפל עלה לכותרות שוב ושוב לאחר שחברת הניו-מדיה הגישה התמודדות בפסטיבל קאן לאחר שהציגה את תוצאות הקמפיין: 4.5 מליון צפיות בתמונות בעמוד הפייסבוק תוך שלושה ימים, 50 אלף תגובות ב-3 ימים כאשר הכל מלווה בשידור וידיאו מהוילה.