השניים ימשיכו לשמש כפרזנטורים של מותג האופנה רנואר, זו העונה השלישית. כל אחד מהשניים יקבל 50,000 דולר עבור קמפיין אביב קיץ 2010.
הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית שרי גבעתי, נבחרה בימים אלו, להוביל את קמפיין הפרסום של רשת רנואר לאביב קיץ 2010 ,לצד איש העסקים והדוגמן שי כהנא. לדברי אריה שיבר מנהל השיווק של רנואר: " גבעתי וכהנא, מייצגים את המודל האולטימטיבי לנשים וגברים צעירים, יפים, עדכניים , מתוחכמים,כאשר ערכים אלו, עולים בקנה אחד עם מיצוב , ערכי ואופי המותג".
קהלי היעד , מהם עלה כי בשל ההתאמה שלהם לערכי המותג, יותר נשים וגברים מזדהים עמם"
את גבעתי, ניתן לראות מידי ערב על גבי מסך הטלוויזיה בנשות הטייסים, שם היא משחקת באחד התפקידים הראשיים, כמו כן היא דגמנה והשתתפה בקמפיינים מובילים לחברות אופנה בארץ. במקביל לעולם הדוגמנות , היא משחקת בסרטים ותוכניות טלוויזיה הוליוודיות , מתפקדת כסולנית להקתה המצליחה ופתחה תערוכת צילומים משלה.
בן זוגה לקמפיין ,שי כהנא (32), הוא דוגמן ואיש עסקים מצליח העוסק בתחום הנדל"ן והמסעדנות.
כהנא זכה להכרה נוספת כזוכה המרוץ למיליון ונבחר להגיש תוכנית גברים לצד שותפו העסקי גיא אוסידון.בנוסף , דגמן בעבר לקמפיינים נחשבים ביניהם של, בנק הפועלים, פלאפון ועוד.