קמפיין שילוט של בוניטה דה מס עם הפרזנטורית הבינלאומית בר רפאלי עורר את זעמם של רבים ואת שמחתם של רבים גם כן, מספר ימים בלבד לאחר שהוסר שילוט מכבישי אילון בעקבות תלונות החרדים, חוזרת בר רפאלי עם קמפיין 'בוניטה דה מס' בהלבשה תחתונה ומעוררת סערה.
הדתיים שולחים מכתבי חורמה ושוב דורשים הסרת השילוט.
מחברת יחסי הציבור של בוניטה נמסר:"בוניטה דה מס" עלתה בקמפיין חוצות באילון בהשקעה של חצי מיליון ש"ח, הקמפיין נפרס על שתי נקודות ראשיות באילון, האחת בלה גרדיה והשניה רח' החרוץ (ליד מגדלי טויוטה) ואמור היה לרוץ למשך חודש ימים עם הפרזנטורית בר רפאלי כאשר מטרתו חשיפת קולקציית חורף 2009-10 של מותג הלנג'רי של בוניטה דה מס.
כבר בימים הראשונים לחשיפתו נתקל הקמפיין בתלונות החרדים אשר דרשו את הסרתו לאלתר.
בימים אלה בוחן המותג באם להעלות את השילוט בשנית באמצעות ויזואלס מצונזרים (כמו במתונות שהתקבלו ממשרד היח"צ)
אם תבחר בוניטה כן לשחרר את תמונות אלו לשילוט היא לא תיהיה הראשונה לעורר סצנה, לפני חודש לערך חברת פוקס שנדרשה להוריד שילוט עם נועם טור יחד עם בר רפאלי בו נראת הדוגמנית במיטה יחד עם נועם טור, פוקס בתגובה רק החליפו את התמונה לתמונה בו נראים רפאלי וטור מסתירים את עיניים, אולי יגידו בכוונה ואולי יגידו לא? אתם תחליטו! מה שבטוח, משרדי יחסי הציבור עלו על גימיק שיווקי חדש.
(צילום- אדרי מדיה)