על ארוחת בוקר משובחת במסעדת משייה התל אביבית ברחוב מנדלי חגגו בכירי סלקום טי וי ונציגי התיקשורת הכתובה והאינטרנטית את התחלת שידורי ערוצי הלייף סטייל היוקרתיים בעולם. ערוצי הלייף סטייל החדשים יכללו בין היתר: ערוצי אוכל, ערוצי החיים הטובים וערוצי נסיעות וטיולים. כל ערוצי סגנון החיים ישדרו למינויי סלקום טי וי ללא תוספת תשלום, בתרגום מלא לעברית כשהמחיר למנוי יישאר 99 שקלים לחודש. סלקום טי וי חתמה הסכם שידורים עם "סקריפס" חברת ענק הגדולה מסוגה בעולם שמתמחה בסגנון חיים. החברה עימה חתמה סלקום טי וי משדרת ב 176 מדינות ובשלושים שפות. לחגיגת פתיחת שידורי ערוצי סגנון החיים הגיע ארצה רוס הייר נציג סקריפס שהיא החברה הגדולה בעולם. מעתה יוכלו המינויים להינות מ:Food Network — Fine Living–Travel channel
לאה אתגר כתבה וצילמה את ניר שטרן בצילום הראשון ואת האורח רוס הייר בצילום התחתון.
להלן דברים שנאמרו בחגיגה ואו שנמסרו ממשרד יחסי הציבור של רני והילה רהב :
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום אמר: "סלקום מביאה באופן בלעדי לישראל את ערוצי הלייף סטייל הטובים בעולם. כל לקוחות סלקום tv יהנו מהערוצים באיכותHD ללא תוספת תשלום" .הערוצים ישדרו 24/7 באיכות שידור HD חינם בתרגום מלא לעברית. חובבי הלייף סטייל ייהנו מעתה ממגוון תכנים מעולמות האוכל ואמנות הבישול, אופנה, מסעות וטיולים, עיצוב ושיפוץ הבית ועוד. הערוצים מבית "סקריפס" – חברת הפקת תוכן הלייף סטייל הגדולה והאיכותית בעולם, משודרים למעל 300 מיליון בתי אב ב- 176 מדינות וב- 30 שפות. בסקריפס מפיקים מדי שנה מעל 2,000 שעות תוכן חדשות באיכות HD.
ניר שטרן הוסיף: "הבאת ערוצי הלייף סטייל של סקריפס לישראל היא בשורה משמעותית. הגיע הזמן שצופי הטלוויזיה בישראל ייחשפו לתוכן לייף סטייל בינלאומי ברמות ההפקה הגבוהות ביותר. מהיום, הצופים יקבלו אצלם בטלוויזיה את מוצר הלייף סטייל הכי טוב והכי מעודכן בשוק, בדיוק כמו שמקבלים הצופים ברחבי העולם. סלקום tv מזמינה את הצופה הישראלי ליהנות מחגיגה עולמית של סגנון חיים ולצפות בתוכן איכותי, מהנה, חוויתי וכייפי – כפי שהוא עוד לא ראה".
רוס הייר, סגן נשיא בכיר מסחרי לאנגליה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בScripps Networks Interactive : "אנו רואים בישראל שוק חשוב מאד ושמחים להשיק בו את ערוצי הלייף סטייל המובילים שלנו בשיתוף עם סלקום tv. אנחנו סמוכים ובטוחים שתוכן הערוצים המתורגמים שעברו התאמה לקהל הישראלי Food Network, Travel Channel and Fine Living יצור תהודה אצל הצופים ויספק תוכניות ברמה בינלאומית אשר חוגגות את כל מה שאמיץ, כיף ומהנה באוכל שאנחנו אוכלים, בהרפתקאות שאנו יוצאים אליהן ובמקומות בהם אנו חיים".
ערוצי הלייף סטייל החדשים מצטרפים למגוון הערוצים הקיים בסלקום – tv ערוץ 2 , ערוץ 10 , ערוץ 1 HD, ערוץ 20, ערוץ 9 HD , חינוכית 23, ערוץ 24, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ONE HD, CNN HD , ויוה, ויוה פלוס, נשיונל ג'אוגרפיק,FOX HD , ערוצי ערוץ הספורט (ערוץ 5, ערוץ 5 פלוס, 5 LIVE HD, 5 SPORT HD, 5 GOLD), ערוץ ONE HD, ערוץ סדרות ישראליות, ערוץ הופעות חיות, ערוצי אינטרנט שונים, ערוצי מרתון שונים (מרתון סרטים, מרתון סדרות, מרתון ילדים, מרתון סדרות ישראליות, מרתון קטנטנים, מרתון הופעות חיות HD ), כמו כן ערוץ הפעוטות המצליח ג'ים ג'אם Jim Jam והערוץ הפופולרי והאהוב בייבי Baby שמשודרים כאמור באיכות HD – וכל זאת לצד חבילת התוכן העשירה הקיימת בשירות ה-VOD שכוללת בין היתר סדרות זוכות גלובוס הזהב לשנת 2016.
סקריפס Scripps – Scripps Networks Interactive- רשת "סקריפס" החלה את דרכה בארה"ב בשנת 1878 כרשת עיתונים יומיים ובמהלך השנים הפכה לקונגלומרט תקשורת וביססה את עצמה כרשת המובילה לתוכן הלייף סטייל. היום סקריפס, אשר נסחרת בבורסת ניו-יורק, הינה מפתחת וספקית תוכן מהמובילות בעולם בטלוויזיה, באינטרנט ובפלטפורמות השונות בתחום הלייף סטייל על כל גווניו – אוכל, מסעות ועיצוב הבית. עם הפורטפוליו של החברה נמנים מותגי טלוויזיה פופולאריים ברחבי העולם וביניהם:HGTV DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel ,Great American Country והם נצפים מדי חודש על-ידי כ- 190 מיליון צופים רק ברחבי ארצות הברית! ועל ידי כ- 300 מיליון צופים ברחבי העולם כולו וב- 30 שפות שונות. בסקריפס מופקים מדי שנה כ- 2,000 שעות תוכן HD והיא כבשה את לב הצופים בכל טריטוריה חדשה שהגיעה אליה עם ערוצי הלייף סטייל.