המפגש התקיים במועדון מרהיב ששמו "תשעה חדרים" ברחוב יפת ביפו. בחרו לפרסם בטלוויזיה את "ילדת טמבור", הודיעו שהצבע הלבן ישלוט ב 2016, והציגו לעיתונאים את סמנכ"ל השיווק של טמבור: רחלי ירדני גולדשטיין, אישה נאה עם יכולת דוברות מרשימה. כן נימסר שכדי להמשיך ולהיות החברה המובילה השקיעו השנה בפרסום ומיתוג כעשרה מליון שקלים. החידוש הכי הומוריסטי היה ילדה קטנה וחמודה בשמלה אדומה שרדתה בכל המשפצים. הילדה גילתה הבנה מפליגה באיך משפצעם וצובעים. היא נשמעה מתוחכמת כשאמרה משפט כמו: "אני עוד אחזור בסוף העבודה כדי לראות שהכול בוצע כהלכה". שכן היא יודעת לדרוש איכות.
הסטטיסטיקה מלמדת כי 14 אחוז ממשפצי הבתים משתמשים בשירותי מעצבים והחברה הודיעה כי החלה במבצע "מעצבים עד הבית" בו תעניק שעת עיצוב ליעוץ פרסונלי בבית הלקוח תמורת 250 שקלים לא כולל מע"מ, ועוד קופון מתנה של צבע לחדר אחד ב 150 שקלים.
עוד בחידושים: העמדת הצבע סופרקריל לבן חזק מאט פלוס שמסתיר הכול, רחיץ ובטוח במרכז הבמה. חידוש נוסף: האדרת הצבע הלבן הקלאסי בצורות כמו בד יוטה או צורות גיאומטריות אחרות שהוא כיום האופנה השלטת בארה"ב. עוד מחידושי אופנת הצבעים: בטון חלק חשוף על קיר הבית, שימוש בחומר ובצבע של אבן, עץ טבעי וגם חלודה. כך גם שימוש בגווני זהב פליז וברונזה. החברה פנתה גם לכיוון של מוצרי צבע ירוקים ידידותיים לסביבה. המגמה הכללית היא דגש על העירוניות: בשל ריבוי הבנייה האורבנית והמגדלים הצצים לגובה בולטים כיום מוצרים קלים כמו קירות גבס עם יכולת בידוד אקוסטית.
חידושים נוספים לשנת 2016: המשך פורום לימודי לשימוש בחומרים של החברה לכ 3500 אנשי מקצוע רשומים. כאשר 1200 מהם כבר עברו הדרכות. כן נפתח אתר חדש, ינתן יעוץ טלפוני של מומחים לכל לקוח. בחברה מסבירים ששמים היום דגש על מוצרים נילווים שאינם רק צבע אלא מוצרי בידוד, איטום, גבס, טיח ועוד.
מסיבת העיתונאים הצטיינה במצגות. למשתתפים הוגשה ארוחת צהריים קלה כשהם מסובים על מערכת ספות רכה בחדרים עם תיקרות בצורת קשתות. פרט לתיקרות הגבוהות ולשטיחים המרהיבים הצטיין מקום הכינוס בכלים יפים, בשירות זריז ואדיב. אני נהניתי לגלות מקום חדש שלא הכרתי ולמדתי על טיפים וחידושים רבים לעיצוב הבית.
כתבה וצילמה צילום אחד במועדון: לאה אתגר. שאר הצילומים: באדיבות טמבור.