לרגל 40 שנה למגפי ה-YELLOW BOOTS, 32 סטודנטים לעיצוב אופנה העניקו פרשנות מחודשת לאייקון המיתולוגי.
בימים אלו חוגג מותג האופנה הבינלאומי טימברלנד 40 שנה למגפי ה- Yellow Boots (יילו בוטס) האייקונים. כחלק מהחגיגות, חבר המותג למחלקה לעיצוב אופנה בבית הספר הגבוה לעיצוב שנקר לשיתוף פעולה אמנותי, אשר במסגרתו נולדו פרשנויות מחודשות ל -32 זוגות של מגפי טימברלנד.
סיפורם של המגפיים מתחיל אי שם בשנות ה-20 של המאה הקודמת בבוסטון, כאשר נתן שוורץ (כן, הוא יהודי…), מייסד טימברלנד, התחיל לייצר נעליים במפעל מקומי. הוא עשה זאת לא פחות מ-30 שנה במפעל קטן, כעת בבעלותו. חלומו היה לייצר מגפיים עמידים בפני חדירת מים, פריט שלא היה קיים עד אז. את מגפי ה- Yellow Boots הציג לראשונה בשנת 1973, ואילו בשנת 1979 הכריז עליהם לראשונה, לאחר בדיקות וניסויים רבים, כמגפיים חסינים למים.
עם השנים הפכו המגפיים לטרנד עולמי ולסימן היכר לאותנטיות ונאמנות למי שאתה. ראפרים, זמרי היפ הופ, מעצבי אופנה, מובילי דעת קהל וסטייליסטים ברחבי העולם אימצו את מגפי העבודה והפכו אותם לסמל מובהק לאופנתיות ולשיקיות.
חברת סקאל מייבאת ומשווקת את המותג טימברלנד בישראל, ומפעילה את 15 חנויות המותג ברחבי הארץ.
ערכה: לאה אתגר